söndag 4 november 2012

söndag den 4 november 2012

hej hej! vet att det var länge sedan. Jag har varit hos farmor och farfar i helgen och hade inte någon tillgång till någon dator. i mitt förra inlägg så skrev jag om att jag och min familj skulle gå på bio. Ja skrev att det stod mellan Skyfall och Ted. Men vi kunde inte bestämma oss så då fick pappa välja och då blev det en film som heter Äta Sova Dö. Inte den bästa filmen direkt men den var väl helt okej. Fast jag somnade när det kanske var en halvtimme kvar, ha ha. Jag skrev också om att jag hade köpt en ny vinterjacka och jag lovade att lägga upp lite bilder. Jag vet att jag inte har gjort det än, men det kommer!

i Torsdags så fyllde min lillebrorsa Noel 10 år.
haha lite sådär halvgalna...
(jag, Noel och pappa på bilderna.)
Sen i Fredags så var jag och träffade Thomas. Och han ska sy min klänning till Jesc! Jag kan inte avslöja så mycket... men det kommer bli så bra!!
Nu ska jag till landet en snabbis, och där ska jag försöka ta lite fina bilder på min nya jacka! NU måste jag kila. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar