tisdag 27 november 2012

Amsterdam calling!

Hey guys, Amsterdam calling!
Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera dagligen på instagram, men min mobil har verkligen INGEN täckning så det får bli så att jag skriver på facebook och även här på bloggen! Men det blir bra det också!!!  Så, en lite uppdatering från måndag och tisdag.... På Arlanda så var lilla Aktuellt där och intervjuade mig och vinkade av mig på flygplatsen. Ja, sen så var vi i Amsterdam. Och så fort vi kom till hotellet så blev det intervju på intervju.... (bara roligt) Sen igår kväll var det opening Ceremony där alla bidrag fick uppträda med sina låtar. Och idag har vi gjort lite allt möjligt, självklart har vi gjort en massa intervjuer! haha vi har spelat in postcard, och vi har spelat in '' we can be heroes'' i studion och vi har även haft ett 3 timmar dansrep... så jag kom precis tillbaks till hotellet. Jag har ett väldigt fullspäckat schema som ni märker, men det är så jävla kul!!!!!!! Imorgon ska vi till Arenan för fösta gången och öva på våra låtar! Längtar!!! vi hörs imorgon, puss och kram
får vi filma här???
älskar att göra intervjuer!
det är klart Sverige ska ha en EGEN stor buss!
make up session.

postcard...
så söta... blev intervjuade av Israel.

so much fun!
dance rehearsel!!:D

we are the crazy girls...

....but also the sharped ones!

1 kommentar:

  1. Lova lova heja Lova du är helt fantastisk. Vill sååååå gärna träffa dig. Du är helt magisk. När jag hörde dig på audition första gången höll jag på att dö. Jag har undret hela din resa hållt tummarna för dig du vet Lisa som också var med hon tyckte jag också om men du var mest magisk. Du hade en helt egen framtoning när du sjöng. Igår satt jag uppe och tittade på hela Eurovision och höll tummarna blev ganska besviken på dem andra länderna att dem inte röstade dig till etta. För du var helt klart bäst av alla bidrag jag lovar. Du är jätte fin också. Den dära klänningen du hade på Eurovision var helt otroligt fin. Woopa du såg ut som en magisk prinsessa. Jag hoppas du får en stor sång karriär så i hellskotta. För du ska bara veta hur mkt jag älskar din röst. Äääääälskar dig kram/Daisy<3333 Ps. Kommer du ha någon träff elr något aso typ när man får träffa dig i Stockholm säg till för då kommer jag som ett skott kram igen wooooooppppis!

    SvaraRadera