fredag 23 november 2012

3 days left...


Hej hej! Hur mår ni?
Skönt med Fredag va? Själv har jag haft en superhärlig fredag. Och jag kan inte avsluta den på något bättre sätt än att titta Burlesque som börjar 20.00 på Tv3. Helt klart den bästa filmen jag någonsin har sett (rekommenderar verkligen den).
Idag var det sista dagen i skolan, innan jag åker till Amsterdam så det blev många ''lycka till, ha kul, gör bara ditt bästa, jag kommer sakna dig så mycket osv.) Jag har verkligen dem bästa vänner man kan ha. Men ingen kan få mig att må så bra som min bästa vän Isabel. Hon är verkligen en helt fantastisk människa och jag är så glad att jag har henne! Jag har även provat min klänning idag som jag ska ha på mig i Jesc, och nu är den snart klar.... Den är så himla fin!! Tack Thomas!
Verkligen värd att se!! Bästa filmen någonsin! <3
Nu börjar filmen snart, och jag måste poppa lite popcorn och fixa lite så jag måste gå... men vi hörs imorgon! bye bye :)                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar