tisdag 16 oktober 2012

JESC

Hej på er!

Jag tänkte komma med en liten uppdatering om Junior Eurovision Song Contest.
NU ÄR DET BESTÄMT.... Sverige går ut som nummer 2 i JESC den 1 December 2012.
Det kommer sändas på TV (live) klockan 20.00 på SVTB. RÖSTA, RÖSTA, RÖSTA!!!!!! :-D

Sen så träffade jag mina två bakrunds dansare förra veckan! Det är två super söta tjejer som heter Alexandra och Klara. DET HÄR KOMMER BLI SÅ JÄKLA BRA!!!!!! Jag kan inte fatta att det här händer mig... Det är gaaaleeet!!!!

Nu ska jag gå och lägga mig, men jag vet inte hur jag ska kunna somna. Är alldeles upphetsad efter har  sett rysaren mellan Sverige-Tyskland. Jag menar, VILKEN MATCH!!!!!! GO SWEDEN!!!!:-)
Puss och kram skumbanan.

2 kommentarer:

  1. Klart vi ska rösta som bara den Lova kramar Diana

    SvaraRadera
  2. Hej Lova! Jag driver bloggen Pierres Schlager (http://pierresschlager.com) och undrar om du skulle vara intresserad av att ställa upp på en liten intervju inför tävlandet i JESC? Hör gärna av dig med ett mail till pierresschlager@bredband.net
    MVH
    Pierre

    SvaraRadera