söndag 28 oktober 2012

Fina Oaxen!

http://agirlhastoeat.com/wp-content/uploads/2009/08/dsc00765-1024x768.jpg
Här är en superfin bild från min bästis landställe Oaxen, som jag var på i helgen.(ps: det är inte deras hus om nån tror det. utan det var en restaurang som fanns förut.) Och vilket väder!.. Strålande sol och havet alldeles spegelblankt. Där hade jag verkligen tur! Jag och gick på långa promenader, plockade svamp, åt god mat och tog det lugnt tillsammans med min bästa vän och hennes familj. Men nu är jag hemma och slappar framför TVn. Är helt slut!! Men det är lugnt för jag har ju HÖSTLOV!!!!! Och det är precis vad jag behöver just nu, efter alla dessa prov vi har haft dem här senaste veckorna. Nu ska jag börja dra mig till sängs så jag kommer upp i tid imorgon. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar