onsdag 29 augusti 2012

Min syster och jag.

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra Onsdag.

Jag har har haft en underbar onsdags eftermiddag med min vackra fina syster Sara! Hon var min barnvakt när jag var mindre, så jag har känt henne i flera år.
Vi har så många minnen... Jag kom ihåg när vi skrev låtar tillsammans.. Och alla gånger vi har kollat på bio och fikat. Åå va vi har haft det roligt tillsammans!! Men nu har hon flyttat till Lund för att plugga! Hon vill nämligen bli polis. Jag måste bara säga att jag tycker det är så häftigt! GIRLPOWER :) Hon ska på en stor jobbintervju nästa vecka.. Så jag håller tummarna för henne! Det kommer säker gå jättebra!
Men nu har hon varit hemma här i Stockholm ett tag, så idag så träffades vi äntligen! Och vi hade det såå mysigt!
Först så skulle vi gå till ett fik, men det var stängt, sen så skulle vi gå till ett annat fik som ligger vid Norrmälarstrand, men det var också stängt... :(
Så vi hamnade på Mälarpaviljongen!
Och det var första gången jag har varit där... OCH DET VAR SÅÅÅ FINT!!
Vi tog en strömmingsmacka och en Pink Lemonade på delning och det var supergott! Vi hade ju super tur med vädret, så efter det köpte vi en glass och sen så gick vi längs vattnet in till centralen! Bästa dagen! Men nu ska hon åka till Lund igen... Och jag kommer sakna henne sååå mycket!
Jag älskar dig, min syster! <3 class="separator" div="div" style="clear: both; text-align: center;">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar