söndag 19 augusti 2012

19e augusti 2012

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra helg.

Nu är jag hemma igen efter en fantastisk vecka i Petts Wood.
Det blev en låång fredags kväll, då flyget jag skulle åka hem med var två timmar försenat. Inte så kul att komma hem klockan 02:00 på natten. Och speciellt inte när man ska jobba dagen efter. Jag var så sliten på lördagen men då skulle jag vara barnvakt så det var bara att bita ihop! Men jag måste säga att det var riktigt roligt. Jag har varit barnvakt i.... Ett år snart tror jag. Till lite olika familjer och det är så roligt och så tjänar man en liten slant som går direkt till klädkassan! ;)

Idag har jag stor städat mitt rum och så har jag tränat. Så jag känner mig riktigt duktig!

Men jag måste bara säga..... ÄNTLIGEN!!!! jag har sparat och sparat och letat och letat efter ett par nya boots. Och jag har velat ha ett par primeboots väldigt länge nu!! Så idag tog jag allt jag ägde (pengar alltså) och åkte till Jackie och slog till! Det blev ett par svarta primeboots för 2999 kr. Dyra men helt klart värt det! Jag kan garantera att jag kommer bo i dem i höst! Nu ska jag äta middag sen ska jag lägga mig framför TVn och kolla på en bra film. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar