söndag 26 augusti 2012

Lite gott och blandat.

Hej på er!
Hoppas ni har haft en underbar helg.
Det har jag i alla fall.

Jag tänkte skriva om lite allt möjligt ikväll...

Idag har jag varit på Barkarby outlet, och där köpte jag en tröja och ett par byxor på Hope. Blev suuper nöjd!
Sen så har jag sjungit och spelat piano idag. Covers alltså. Jag känner att det är dags nu att skriva en ny låt!

Sen har jag precis varit ute och sprungit så det känns jättebra!
Nu ska jag ta en snabb dusch och sen börjar nya avsnitt av Bones klockan 20:00! Jag har läääääängtat så mycket!!!!! Haha det kanske inte är så intressant det jag skriver om så ni får gärna komma med förslag om vad ni vill läsa, lyssna eller se på...
Nu måste jag kila! Vi hörs imorgon. Puss

1 kommentar:

  1. Fortsätta skriva om dina dagar nu efter sommaren vad du gör i skolan. Hur ser laddningen inför Amsterdam ut.

    SvaraRadera