måndag 11 februari 2013

3 veckor

Jag vet vad ni tänker, varför ''3 veckor'' som rubrik?? eller ni kanske inte alls tänkte på det... aja det är i alla fall exakt 3 veckor sedan jag bloggade. Jag vet, alltför länge sedan!!! jag håller med. Men jag kommer med samma ursäkt som jag brukar... det är sjukt mycket nu i skolan, och då menar jag verkligen SJUUUUKT MYCKET!! så jag har inte riktigt haft tid att blogga, men jag ska försöka bättra mig och hitta tid för bloggandet.

Idag har det varit en både bra och dålig dag... vi kan börja med det dåliga, imorse så fick jag reda på att Danny Saucedo och Molly Sanden är ett par!!!!OMG!!! och nu tänker ni ''vad är det som är dåligt med det?'' självklart är jag super glada för dem, och jag önskar dem all lycka! Men jag menar, Danny Saucedo är MIN!!!!!! Jag har inget emot molly sanden överhuvudtaget! Hon är en supersnäll och söt tjej. Men det är nånting som känns så konstig med den relationen... eller vad tycker ni?? Om ni inte hänger med och förstår inte alls vad jag prata om så kan ni gå in här
Aja slut med dem dåliga nyheterna... eller vad man nu ska kalla det! Vi kör på dem bra nyheterna istället! Jo så här är det att jag.....ska.....gå......och.....kolla....på.......BEYONCE!!!!!! Asso jag är så sjuuuukt glad!!!! Ni fattar inte hur mycket jag har önskat att gå på den här konserten!!! Det kommer bli AWESOME!!!! Förresten såg ni super bowl när beyonce sjöng?? Helt GAAAALET BRA!!!!! om inte gå in här och kolla NUUU! haha måste krypa tillbaks till min håla igen och sätta mig med matteboken...Ska bli sååå skönt med sportlov snart! vi hörs, puss och kram

INSPIRATION


GORGEOUS

AMAZING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar