måndag 21 januari 2013

måndag 21 januari 2013

Hej på er! hoppas ni hade en bra första dag i skolan eller på jobbet eller vad ni än är...
Själv tycker jag att helgen är för kort... jag menar det går ju såå foort!!! jag tycker iallafall att det borde var en dag till på helgen, eller vad tycker ni? Aja det ju alltid roligt att träffa kompisarna igen! :-)
Idag har det egentligen inte hänt så mycket förutom att jag var barnvakt till ma boy vincent ! hahaha det var såå roligt! jag fick totalstryk på FIFA... 9-1, han är 7 år!!!!! jag som trodde jag var bra på det... men tydligen inte, det är ju nästan lite skämmigt! hahaha
Nu måste jag gå tillbaka till mitt pluggande! love you guys, xoxo

2 kommentarer:

  1. Gillar du fotboll lova?? <3// Clara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ÄLSKAR fotboll!! har spelat fotboll i över 6 år. Men slutade för cirka 2 år sedan på grund av skador bland annat... <3

      Radera