måndag 17 september 2012

Sjuk.

Hallå i stugorna.
Här sitter jag i soffan och mår skit... Jag har varit i skolan idag men gick hem tidigare på grund av huvudvärk, ont i magen och ont i halsen. Inte så roligt direkt. Jag har i alla fall haft en helt fantastisk helg tillsammans med min bästis! I lördags så var vi i skolan och sjöng på öppet hus tillsammans med min kompis Sofie. Sen åkte jag hem till Isabel och hade så roligt så. Det var ju så fint väder så vi var ute nästan hela dagen och spelade badminton. Sen så kollade vi på bridesmaids, ha ha helt galen film! Sen så kom det gäster, så jag fick ta del av en underbar trerätters middag. Och herregud va vi dansade... haha heeelt galet! Vi hade så kul att jag sov över också. Sen i går åkte Isabel och jag till Ursvik och sprang 5 km. Vi kände oss så duktiga efteråt. Och efter det blev det en härlig middag tillsammans med familjen. Och slutligen lite Bones. En perfekt avslutning på en perfekt helg. puss och kram :)


Tog lite skämtbilder och lekte lite med dem på iPhotho :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar