lördag 29 september 2012

29 September 2012

Hej bloggen!

Här kommer jag med en liten uppdatering...
Jag känner på mig att det här kommer bli ett långt inlägg för det var ju ett tag sen jag skrev.

Såhär är det att jag har varit sjuk i en vecka, och då menar jag verkligen SJUK!!
Dem första dagarna hade jag nästan 40 graders feber och jag hade så ont i halsen, huvudet, öronen och inte nog med det... jag kräktes också flera gånger. Jag trodde att jag hade halsfluss men som tur var hade jag inte det. Nu mår jag mycket bättre och har ork att skriva igen. 

Igår så sjöng jag min låt ''Stronger'' på ett disco i min gamla skola. Det var bland det roligaste jag varit med om!! Det var så mycket energi och glädje bland alla barnen. Och efter åt så ville alla ha autografer och dem ville ta kort med mig och krama mig. Jag blir så glad när andra människor gillar det jag gör!

Nu ska jag baka för om några timmar får vi gäster här hemma. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska baka så jag får väl ta leta lite recept på internet eller nått. Har ni något förslag?

Sen lite senare i kväll så ska jag vara barnvakt till två super killar, det kommer blir jätteroligt.
Så, nu tror jag att jag har fått med det mesta som jag hade tänkt att skriva. Vi får se om jag skriver något mer idag annars så hörs vi imorgon! puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar