fredag 8 juni 2012

Summering av den bästa dagen i mitt liv!

Hej alla underbara människor där ute!
I onsdags så avgjordes Lilla Melodifestivalen finalen på gröna lund, OCH JAG VANN!!!!!!!!
Det är ju helt sjukt! jag är alldeles överlycklig! Om ni vill läsa om det någonstans så är det bara att söka på ''Lova Sönnerbo'' på google så kommer det upp massor med intervjuer från http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4292, http://svt.se/melodifestivalen/lova-sonnerbo-vann-lilla-melodifestivalen-2012 till exempel. Jag finns också i Bromma tidningen (mitt i), i expressen och i SvD!
Det är som att leva i en dröm! jag är så glad! Först av allt vill jag tacka alla som har hållit mig kvar på jorden och sen alla ni där ute som har stöttat mig och trott på mitt budskap! Jag lovar att jag ska göra mitt absolut bästa i JESC. Och så vill jag självklart tacka för all fin sponsring jag fick! Blev super nöjd med resultatet! Nu ska jag jobba hårt så jag kan fortsätta leva min dröm och jag hoppas ni följer med mig på den här grymt roliga resan! Hoppas vi ses snart peace and love.
En femtedel av alla artister som har stått på gröna lunds scen!

super coolt backstage!   


När jag sjöng !

Konfettin kom när jag körde låten en gång till! blev så himla rädd! haha

Happy girl!

Winner Dinner!
Det här är det första man ser när man kommer till skolan på Torsdags morgonen! :D


1 kommentar:

  1. Hi Lova!! Congratulations for your victory in Lilla Melodifestivalen last Wednesday, your song is WONDERFUL and deserved to win it!!! I'm so thrilled to see my favourite country once again represented by such a skilled and powerful artist!
    I wish you all the best for the upcoming edition of JESC in Amsterdam! If Italy enters it, I'll vote you for sure! How wonderful would it be if we could be forgiven by the Swedish after the 0 points we gave to Loreen (not my fault, I voted three times for her :))...giving 12 to you?
    Keep up the good work and congratulations again!

    HEJA LOVA! LYCKA TILL DIG!

    SvaraRadera