söndag 3 juni 2012

Sponsring idag.

Hej alla underbara människor!
Idag har jag fått sponsring av kläder från en underbar butik på Lidingö som heter Saracecilia.
Det är helt galet vad fina grejer Cecilia hade. Ni får gärna kika in och kolla för er själva. http://www.saracecilia.se/ Tack snälla Cecilia för att du får mig att känna mig fin på Gröna Lund den 6 juni! Imorgon ska jag få mer sponsring genom att fixa mina naglar så dom blir fina och fräscha.
Mycket som händer nu, fick till och med skriva autografer igår, gaaaleeet!
                                                             Dags att åka till Lidingö.



                                             Provade en super fin skinnjacka på Saracecilia!
                                                           På väg hem glad och nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar