lördag 4 maj 2013

Jag lever...

Godmorgon folkens! Jag vet det har varit en evighet sen jag bloggade sist... Jag har egentligen ingen ursäkt för varför jag inte har bloggat, jag har plugga,varit lat och trött, varit med kompisar och skrivit musik... Jag har helt enkelt varit en helt vanlig tonåring... Hehe
Men men idag kände jag för att blogga lite! Jag har precis kommit ut ur duschen och jag ska alldeles strax göra mig ordning för om några timmar ska jag möta tjejerna på Gröna Lund för vi ska se FUN. Ikväll. Det ska bli så sjukt roligt! Den här gången ska jag nog inte åka nånting men jag måste gå tillbaka så snart som möjligt för jag MÅSTE åka eclipse!!! Den verkar vara superolig. Och den passa mig perfekt eftersom jag älskar saker som går snabbt och som är HÖÖÖÖÖÖÖÖGA!!!! Är det nån av er som har åkt den? Vad tycker ni? Superolig eller ett totalt misslyckande? I alla fall nu måste jag börja göra mig ordning annars kommer jag inte hinna... Men vi hörs lite senare! Och nu lovar jag att jag ska vara mer närvarande här på bloggen! Puss och kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar