måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR

Hej på er alla fina människor där ute! Jag ville bara säga att jag har det super bra här i Thailand! Jag bor i paradiset och mår som en prinsessa. Precis vad jag behöver... att göra absolut ingeting!
Färgen börjar ta sig så jag ser inte ut som en snögubbe längre! tur det. Jag har ätit massa god mat och njutit av lugnet! Vi ska snart ut och äta, sen blir det paaartyyyy!!! Haha nej men det är ju den 31... alltså bara några få timmar kvar tills 2013! Det har gått så fruktansvärt snabbt!!! Jag brukar alltid säga '' åh det här har varit det bästa året hittills'' Men det här året... har bannemig varit det BÄSTA ÅRET jag någonsin varit med om! Jag undrar om det går att slå... Jag ville iallafall bara önska er GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni är lika nöjda med året som jag är, så får vi hoppas att 2013 kommer bli ännu bättre! PUUUUUUUUUUUUUUUSS



















1 kommentar:

  1. Jag har fått diabetes i år, så jag har inte haft världens bästa år. Så jag hoppas på ett bättre år nästa år!!!

    Hälsningar!
    Agnes!

    SvaraRadera