måndag 28 maj 2012

28 maj 2012

hej sunshines!
Förlåt att jag inte har skrivit något i helgen men vi har fått ny internetuppkoppling och den har inte funkat i helgen. Men nu funkar den som den ska.
Jag måste ju bara ta upp Lördagskvällen då Loreen kammade hem hem allt i Baku. Jag kan fortfarande inte fatta det. Det är galet! Jag är alldeles överlycklig, jag hoppar runt och skriker av glädje i skolan och mina kompisar tycker jag är lite knäpp. Men det är ju inte varje år Sverige vinner hela Eurovison Song Contest! Stort grattis Loreen! jag är så glad för din skull. Igår var det morsdag, hur grattade ni era mammor? själv gjorde jag ingenting... känner mig som världen bästa dotter.
Nu har jag precis kollat på CSI och ska snart gå och lägga mig. godnatt kramisar från Lova.
                                                  Några bilder från landet i lördags...
                                                       
                                                                        You did it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar